PLAY MEDIA DAY#4: Komunikacija je beskonačna!

Play Media Day#4, regionalno komunikacijski događaj, prošlog petka (7. juna) otvorio je svoja vrata domaćim i regionalnim posjetiocima. Predstavnici medija, kompanija, kreativnih agencija, institucija, ali i mnogobrojni studenti imali su priliku da steknu nova iskustva, poznanstva i da uživaju u bogatom programu događaja. U tri sale  CineStar-a 4DX Delta Planet Banja Luka održano je 18 predavanja i 4 panela. Naša ekipa Elem.ba bila je dio ovog događaja. U nastavku teksta prenosimo vam naše utiske.

 

Program ovogodišnjeg događaja činilo je oko 40 svjetskih, regionalnih i domaćih stručnjaka, koji su podijelili svoja znanja, primjere dobre prakse, savjete i trendove iz oblasti komunikacija, medija, novih tehnologija, kreativne ekonomije, dizajna, odnosa s javnošću, marketinga, gaming industrije i preduzetništva.

Prvo predavanje Kako dizajnirati savršenu priču? bilo je veoma emotivno i inspirativno. Jack Murray nam je otkrio da je storytelling najvažniji način komuniciranja i ispričao veoma zanimljivu priču o svome djedu.

Foto; Play Media Day

Na panelu Trendovi u agencijskom i biznis svijetu zaključili smo da agencije na Balkanu mogu da pariraju svjetskim trendovima, uz napomenu da se briše razlika izmedju digitalnih i tradicionalnih agencija.

Panel Podkast-Nova poslastica za oglašivače otkrio nam je da je podkast medij budućnosti i definitivno novi kanal komunikacije za oglašivače.

Jedna od tema ovogodišnjeg Play Media Day#4 bio je i PR. PR aktivnosti su produžena ruka komunikacije svakog brenda. Anamarija Virant, digital PR manager u agenciji Degordian, sa nama je podijelila svoje znanje i iskustvo o evoluciji digitalnog PR-a i contentu koji trenutno najbolje prolazi.

Foto; Play Media Day

Prof. dr Elisabetta Lazzaro u okviru predavanja Izazovi i prilike u kulturnim kreativnim industrijama: Evropska perspektiva govorila je o kulturnoj i kreativnoj industriji (CCI). Glavna tema razmatrala je nove trendove, izazove i mogućnosti.

Posebno interesantno predavanje bilo je Kako danas preživjeti kao PR-ovac? Top 10 preporuka 404 agencijeMila Martinović, senior PR consultant u Agenciji 404, govorila je sa čime se sve sreće jedan PR-ovac, kojim taktikama se mora koristiti da bude u korak sa svijetom oko sebe.

Foto; Play Media Day

U pauzama između predavanja i panela uživali smo u pecivima i sladoledu slastičarne Manja, osvježavali se uz Sensation i pili Franck kafu. Mnogobrojne interaktivne zone u pauzama između predavanja i panela, upotpunile su ugođaj za posjetioce. Sa događaja smo otišli prepuni pozitivnih utisaka i sa osmijehom na licu. Zahvaljujemo se Play Team-u i radujemo novom Play Media Day#5.

Foto; Play Media Day
Foto; Play Media Day
Foto; Play Media Day

Pogledajte dio atmosfere sa ovogodišnjeg Play Media Day#4.

 

 

Ostavite komentar..