PLAY MEDIA DAY#4: Diego Marani o strategiji EU za zapadni Balkan

Diego Marani, koordinator kulturne politike, zadužen za kulturnu diplomatiju u Evropskoj službi za spoljne poslove iz Brisela, dolazi na ovogodišnji Play Media Day! Pristup Evropske unije kulturi i tekući proces razvoja i usvajanja strategije EU i zapadnog Balkana za kulturnu saradnju, u skladu sa Strategijom EU za međunarodne kulturne odnose, biće u fokusu predavanja, koje će se održati u okviru programa događaja 7.6. u kompleksu CineStar 4DX Delta Planet, u Banjaluci. Govoriće se i o razvoju i dizajniranju prozora za program “Kreativna Evropa za zapadni Balkan”, te o razvoju i osmišljavanju regionalnih programa o kulturi i kreativnosti na zapadnom Balkanu.

 

Kultura, kao način promovisanja razvoja i mladih, pokretač društvene kohezije i pomirenja, te kao sredstvo za otvoreno i kritičko mišljenje, je veoma važna karika u razvoju jedne zemlje, kao i regiona. Ovaj nagrađivani pisac i kolumnista, čiji je rad preveden na nekoliko jezika, ima dugogodišnje iskustvo u javnoj službi u institucijama EU. Bio je zadužen za višejezičnost pri Generalnoj direkciji za kulturu Evropske komisije, kao i savjetnik za evropske poslove italijanskom ministru kulture. Tvorac je Europanta, jezika na kojem je pisao i objavljivao knjige i članke u različitim evropskim medijima. Njegov najpoznatiji roman, “Nova finska gramatika” (Nuova grammatica finlandese), preveden je na nekoliko jezika i dobio je književnu nagradu Grinzane Cavour u Italiji.

“Dolazak predstavnika Evropske unije na regionalni komunikacijski događaj Play Media Day od izuzetnog je značaja za razvoj kulture i kreativne industrije Bosne i Hercegovine i regiona”, ističu organizatori. Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day#4 će predstaviti najbolji program do sada, sa oko 40 predavača i panelista, na novoj atraktivnoj lokaciji CineStar 4DX Delta Planet!

Ovogodišnji program je smješten u tri konferencijske sale – Uran, Merkur i Jupiter, koje će ponuditi ukupno tri atraktivna panela, kao i 18 predavanja, što ovogodišnji događaj svrstava među programski najbogatije u regionu.

Lista predavača i panelista dostupna je na stranici www.playmediaday.com/predavaci, dok će kompletan program događaja sa satnicama, biti predstavljen naredne sedmice.

Za veće timove kompanija i institucija, koji žele da budu dio Play Media Day#4, omogućene su dodatne pogodnosti. Za dvije kupljene ulaznice, organizatori treću daju besplatno, dok za tri kupljene kotizacije, dvije idu na poklon. Ovo samo dodatno podstiče PR i marketing službe kompanija i agencija, da pošalju svoje zaposlene na jednu od najkvalitetnijih edukacija u regionu. Organizatori podsjećaju, da studenti koji se registruju, imaju mogućnost da kotizacije obezbijede po najpovoljnijoj cijeni, u iznosu od 25 eura.

Ovogodišnji Play Media Day nudi mnoštvo zanimljivih dodatnih sadržaja u atraktivnom prostoru CineStar 4DX Delta Planet, odličnu zabavu i druženje na terasi multipleksa, kao i na afterparty-ju.

Partneri ovogodišnjeg Play Media Day su Delegacija EU u Bosni i Hercegovini, OSCE, Grad Banjaluka, Addiko Bank, Mtel, Huawei, Molson Coors i Staropramen, Teleklik, Sensation, Franck, Manja, Avon, Hotel Vidović, Gatsby, Travel4Fun, Pickbox i CineStar. Play Media Day#4 je uvršten u kalendar manifestacija “Proljeće u Banjaluci”.

Detalje o događaju i kotizacijama, možete pronaći na stranici www.playmediaday.com kao i na društvenim mrežama Play Media Day.

Vidimo se na Play Media Day#4 u Cinestaru 4DX Delta Planet, Banjaluka!

 

 

 

Ostavite komentar..